ÍZcsiklandozó

Magamról.....

2017. augusztus 02. 19:00 - ÍZcsiklandozó

3.jpeg

 

Szeretettel üdvözöllek a blogomon!

Amint látod, a konyha világának nagy kedvelője vagyok. Pontosabban a jó és finom ételeké, amelyekkel családomat, barátaimat, és magamat lepem meg. Örömmel és vidáman sütök, főzök, imádom a jó illatokat, harmonikus ízeket, melyek megcsiklandozzák az orromat és az ízlelőbimbóimat.
Az elkészített ételeimet szívesen örökítem meg képeken is, ebben tündéri segítőm a kamasz lányom, aki eközben remélhetőleg ellesi tőlem a sütés-főzés tudományát. 

Mivel mindezeket csak hobbi szinten művelem, és napjaim nagy részét mással töltöm, így kedvelem a gyorsan összedobható főételeket, desszerteket. Ha kicsit több a szabadidőm, imádok hosszan, aprólékosan alkotni saját ötletek alapján, de előszeretettel forgatom a régi szakácskönyveimet vagy olvasom a neten fellelhető új recepteket is.
Nyitott vagyok az újításokra, akárcsak a reform konyha vívmányaira, de szeretem főzni az édesanyámtól megtanult hagyományos ételeket is. Ezek néha új köntösbe bújnak a konyhámban.
Nem vagyok egyetlen irányzat elkötelezettje sem, nyitott vagyok mindenre, ami az étkezések által, belülről építi, szépíti, gazdagítja a testemet.

Örömmel veszem a hozzászólásaidat, észrevételeidet, az pedig hatalmas boldogságot jelent nekem, ha ötleteimet, receptjeimet használni is fogod.


Szeretettel várlak virtuális asztalom mellé, akár egy reggelire, egy ebédre vagy egy gyors vacsorára... Csak dőlj hátra és élvezd amiket megosztok Veled...

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://izcsiklandozo.blog.hu/api/trackback/id/tr4112711280
süti beállítások módosítása