ÍZcsiklandozó

Répás cukkinilepénykék, kapros-fokhagymás tejföllel

2017. augusztus 01. 21:58 - ÍZcsiklandozó

img_5052-1.jpg

 

A nyár beköszöntével rengeteg friss, hazai zöldség jelenik meg a piacokon, üzletekben. Ekkor jön el számomra a Kánaán.

Mivel nagy zöldségfaló vagyok, minden nap kerül az asztalomra valamilyen formában. Egyik nagy kedvencem a cukkini, amiből be is szereztem párat. Kivételesen tökgyalun reszeltem le, de nem bántam meg, sőt! Máskor is így fogom. 

Ez az étel kiválóan alkalmas nyáron ebédnek, de vacsorának is isteni. Szerintem langyosan a legfinomabb, de frissen, melegen vagy akár másnap, hidegen is nagyon finom... Már, ha marad belőle másnapra. :)

 

img_5042-1.jpg

 

Egy nagyobbacska cukkinit héjastól (mert még jó gyenge volt) és 4 db répát lereszeltem, apróra vágott hagymával, borssal, sóval, fokhagymával, két tojással és annyi liszttel, amennyit felvett, összekavartam. Ragacsos, nokedlitésztára hasonlító masszát kaptam. Forró olajba kanállal adagoltam, kicsit ellapítottam és mindkét oldalát pár perc alatt rózsaszínűre sütöttem. A mártogatáshoz való tejfölt sóval, pici borssal, fokhagymával és kaporral ízesítettem.

 

img_5039-1.jpg

 

Szerintem nem lehet belőle eleget készíteni... Ahogy sül, úgy fogy!

 

img_5055-1.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: Főételek

A bejegyzés trackback címe:

https://izcsiklandozo.blog.hu/api/trackback/id/tr1912701479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása