ÍZcsiklandozó

Kávé-rum-kókusz-karamell

2017. augusztus 02. 09:44 - ÍZcsiklandozó

img_9482.JPG

 

Nem volt kedvem sütőt melegíteni, viszont mindenki édesre vágyott!  Így aztán egy sütés nélküli finomságot készítettem.
Kávé-rum-kókusz-karamell.... Ez lett az ízvilág....

A konyhaszekrény maradékait használtam fel, saját ötlet alapján! 

 

Hozzávalók:

- darált háztartási keksz
- rum vagy rumaroma
- vaj
- tej
- porcukor
- karamell ízű pudingpor

Díszítéshez:

- kókuszreszelék
- csokis gabonagolyó

Minden hozzávaló az itthon fellelhető mennyiségből készült, ízlés szerinti adagolással.

 

img_9484.JPG

 

Elkészítés:

Maradék darált kekszet rumaromával, kevés olvasztott vajjal, pici tejjel és porcukorral, kevés kávéval összekavartam, hogy jól formázható massza legyen, majd betettem a hűtőbe, míg karamell pudingot főztem. Ehhez az előírtnál kevesebb tejet adtam, mikor pedig kicsit hűlt, kb. 10 dkg margarint kevertem hozzá. A tésztáját citromcsavaró aljába nyomkodtam, közepén mélyedést hagyva, hogy belekanalazzak a krémből.
Szerencsére a krém elég stabil lett, így talp nélkül is kifordítható és tálalható lett. 

 

img_9483.JPG

 

A tornyocskák tetejére kókuszreszelék és csokigolyó került, csak hogy halmozzuk az élvezeteket!  A karamellkrém pedig a szükségesnél több lett kicsit, így külön tálkában mindenki kedvére szedhetett a tornyocskája mellé. 

 

img_9486.JPG

 

Mennyei, már az állaga is! Az íze pedig... utánozhatatlan!

Próbáljátok ki!

 

img_9485.JPG

Szólj hozzá!
Címkék: Desszertek

A bejegyzés trackback címe:

https://izcsiklandozo.blog.hu/api/trackback/id/tr5512710036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása