ÍZcsiklandozó

Cseresznyés, piskótamorzsás, joghurtos pohárdesszert

2017. augusztus 03. 09:50 - ÍZcsiklandozó

Néha a boldogsághoz csupán ilyen kicsi dolog kell:

Egy jól behűtött, gyorsan elkészíthető, gyümölcsös pohárdesszert. 

Ahogyan említettem a bemutatkozómban, különösen kedvelem az ilyen saját ötlet alapján készített ételeket, mint ez a desszert.
Nem kell hozzá sok vagy drága hozzávaló, nem kell hozzá a sütőt sem bekapcsolni, így nyári melegben különösen kedvelni való.
Találtam a hűtőben egy üveg megbontott cseresznye dzsemet, gondoltam, eljött az idő a felhasználására! Mivel pár napig csak kettesben voltunk a párommal, gyereksereg nélkül, így mennyiségileg sem kellett sokat előállítanom. Bár utólag visszagondolva, nem tudom, a párom vagy én gondolkodtunk rajta jobban, kié legyen az utolsó pohárral, olyan finom volt!? 

Szóval előkaptam a konyhaszekrényből pár hozzávalót és elkészítettem ezt a finomságot a következőképpen:

Hozzávalók: (2 személyre)

- pár darab puha babapiskóta
- 1 nagy pohár natúr joghurt
- porcukor ízlés szerint
- 1 zacskó vaníliás cukor
- 1 zacskó habfixáló
- kókuszreszelék
- cseresznye dzsem
- pici rum, ha van, bár elengedhető
- díszítésnek menta ágacska

 

Elkészítés:

A babapiskótát apróra törtem,a meggy dzsemet pedig pici rummal fellazítottam
Egy nagy pohár joghurtot kikavartam vaníliás cukorral és porcukorral ( nem mértem, csak kóstoltam)
 és kókuszreszeléket, valamint egy zacskó habfixálót kavartam bele.
A poharakba felváltva rétegeztem, végül menta ágacskával díszítettem. 

Jól behűtöttem!

Szólj hozzá!
Címkék: Desszertek

A bejegyzés trackback címe:

https://izcsiklandozo.blog.hu/api/trackback/id/tr6312716090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása